Documentatie
Afdrukken

Integreren van de agenda in uw website

Zodra u tevreden bent met de instellingen en het uiterlijk van uw agenda en u het heeft getest om er voor te zorgen dat het proces voor de gebruiker verloopt zoals u dit in gedachten had, bent u er klaar voor om het aan de buitenwereld te presenteren.

In principe zijn er twee manieren om mensen naar uw agenda te verwijzen:

  1. Plaats een link (of een knop) naar uw SuperSaaS agenda op uw eigen site
  2. Integreer de SuperSaaS agenda in een frame op uw website

De eerste optie, om een link of een knop op uw website te plaatsen, is de eenvoudigste en meest gebruikte optie. De tweede optie zorgt voor een betere visuele integratie en zorgt er voor dat u bijvoorbeeld eenvoudig uw eigen kop en voet op een pagina toe kunt voegen.

Los van uw eigen website (als u die heeft), kunt u de link naar de agenda natuurlijk ook in een e-mail toevoegen, via uw Facebook of Twitter pagina delen of zelfs via gedrukte flyers en brochures verspreiden.

Voor instructies over het toevoegen van uw agenda aan een Facebook pagina, zodat het daar permanent zichtbaar is, vind u onder Integreer een SuperSaaS agenda in uw Facebook pagina

Naast deze basis-integratie-opties, zijn er verschillende andere opties beschikbaar. Zo kunt u bijvoorbeeld parameters toevoegen aan de link naar uw agenda, waarmee u bezoekers naar een bepaalde datum of een specifiek overzicht kunt sturen. Als u gebruikers vraagt om in te loggen op uw eigen website, dan is het mogelijk om hen met dezelfde logingegevens automatisch in te laten loggen in uw SuperSaaS agenda. Als u een Drupal, Joomla! of WordPress website heeft, dan kan dit met onze gratis plugins. Als u de agenda niet in uw eigen website integreert maar het wel wilt laten lijken alsof het uw eigen site is, dan kunt u uw eigen domeinnaam gebruiken in het adres van de agenda.