Het flexibele online afsprakensysteem voor personal trainers
Gratis abonnementen zijn blijvend gratis.
Afspraakplanning gemakkelijker en efficiënter
Plan individuele sessies, groepstrainingen en speciale fitnessprogramma’s. Pas moeiteloos sessielengtes, locaties en soorten workouts aan.
Houd uw SuperSaaS agenda gesynchroniseerd met uw agenda-app om dubbele boekingen te voorkomen. Integreer online betaling van afspraken en gebruik sms of e-mail voor bevestigingen van sessies en herinneringen.
Eenvoudig, op gebruik gebaseerd abonnement dat mee kan groeien met de grootte van uw bedrijf.
Enkele mogelijkheden van ons online afsprakensysteem voor personal trainers
Laat ze zelf boeken
Laat klanten zelf boekingen maken en, indien gewenst, ook annuleren of verzetten
Past zich aan uw organisatie aan
Alles wat u nodig heeft voor personal trainers zodat u de expertise van een trainer aansluit bij de specifieke wensen van de klant
Aanpasbaar uiterlijk en formulieren
Pas het uiterlijk volledig aan en vraag de informatie die u nodig hebt bij een reservering, zoals fitnessdoelen of medische geschiedenis
Voeg toe aan uw website
Voeg een boekingsknop toe aan uw website, e-mailhandtekening, Instagram en meer
Automatisch bevestigen en herinneren
Zorg dat afspraken en wijzigingen per e-mail bevestigd worden. Herinneringen per e-mail of sms voorkomen “no-shows”
Uw bedrijf, uw regels
Het systeem is flexibel genoeg om zich aan uw bedrijfsproces aan te passen, in plaats van andersom
Diverse betalingsmogelijkheden
Laat klanten vooraf betalen, tijdens het boeken, of stuur een factuur achteraf
Koppel met andere agenda’s
Laat de beschikbaarheid van personeel afhangen van een andere agenda, zoals hun persoonlijke Google- of Outlook-agenda, of combineer agenda’s tot één agenda
Alles is aan te passen
Zet klanten op een wachtlijst, stel een buffertijd in, maak herhaalafspraken, etc.
Gebruikersgroepen
Voeg individuele agenda’s toe voor meerdere trainers, elk met hun eigen login, allemaal op één account. Beperk toegang tot specifieke agenda’s via gebruikersgroepen
Rapportages en analyse
Krijg inzicht in uw boekingen of exporteer ze naar een ander programma, zoals Excel
Veiligheid & betrouwbaarheid
Uw gegevens zijn veilig opgeslagen en voldoen aan de AVG-wetgeving, de service is 24/7 beschikbaar
Waarom personal trainers met een online afsprakensysteem werken
Uw klanten boeken sessies 24/7 online
Nieuwe of bestaande klanten boeken met een online reserveringssysteem gemakkelijk op elk moment een afspraak met u. Door automatisering bespaart u waardevolle tijd voor uw trainingssessies
- Flexibele opties: sta klanten toe afspraken te boeken en te verplaatsen wanneer het hen het beste uitkomt.
- Verminder no-shows: stuur automatisch boekingsbevestigingen en herinneringen kort voor de gereserveerde tijd.
- Meerdere afspraken: gebruik het systeem voor enkele reserveringen of voor een reeks sessies tegelijk.
Groei uw onderneming met de commerciële mogelijkheden van online boeken
Laat het systeem de betaling vooraf regelen en ontdek nieuwe kansen om uw onderneming te doen groeien.
- Automatische betalingen: bied betaling bij boeking of verkoop pakketten met krediet. Het is ook mogelijk om achteraf automatisch een factuur te sturen, via uw eigen betalingsprovider.
- Geavanceerde prijsstelling: pas prijsregels toe om leden gratis te laten boeken of op krediet en niet-leden vooraf te laten betalen, of stel piek- en dalurentarieven in.
- Promoties: trek nieuwe klanten aan door uw eigen kortingscoupons en promotionele aanbiedingen te creëren. Bijvoorbeeld, gratis intake sessies of 10% korting op een pakket.
- Cross-selling: voeg een dropdownmenu toe aan uw schema en verkoop aanvullende diensten zoals voedingsadvies, trainingspakketten en meer.
Ideaal voor personal trainers
Op basis van feedback van personal trainers hebben we functies toegevoegd en het systeem verbeterd om nu aan elke behoefte van trainers te voldoen.
- Follow-ups: stuur automatisch gepersonaliseerde voedings- of trainingsplannen na elke sessie als een follow-up e-mail of sms.
- Beheer annuleringen: bepaal of en hoe ver van tevoren afspraken voor sessies kunnen worden gewijzigd of geannuleerd zonder uw tussenkomst.
- Direct boeken: gebruik QR-codes op visitekaartjes of promotiemateriaal om het boekingsproces voor klanten te vereenvoudigen.
Voeg online afspraakplanning eenvoudig toe aan uw website
Neem het niet van ons aan,
hoor het van onze klanten
- Tennislessen
- Golflessen
- Karatelessen
- Pilateslessen
- Yogalessen
- Personal training
- Bootcamp Lessen
- CrossFit Training
- Aqua Zumba Lessen
- Fitness Lessen
- Spinninglessen
- Bokslessen
- H.I.I.T.
- en meer…
De ervaring van een vaste klant
Kate Dahl is een Amerikaanse carrièrecoach in Denemarken. Ze helpt mensen die op zoek zijn naar een nieuwe uitdaging. Kate maakt sinds 2020 gebruik van SuperSaaS om online afspraken in te plannen.
Lees Kate’s verhaalIntegreer uw agenda met uw favoriete apps en diensten
Ook zonder programmeerervaring kunt u gemakkelijk SuperSaaS integreren met uw bestaande apps en diensten
De voordelen voor uw bedrijf
Verhoogde efficiëntie
Door het boekingsproces te automatiseren wordt er tijd en geld bespaard en wordt het aantal menselijke fouten, zoals dubbele boekingen, verminderd.
Betere service
Het rechtstreeks boeken van afspraken op elk moment voorkomt een hoop communicatie over en weer. Self-service heeft doorgaans de voorkeur van klanten in de digitale wereld van vandaag.
Minder no-shows
Automatische herinneringen via e-mail of sms verminderen het aantal vergeten of gemiste afspraken aanzienlijk en zorgen ervoor dat uw bedrijf op maximale capaciteit draait.
Veelgestelde vragen
De antwoorden waarvan u niet wist dat u ze nodig had
Algemene vragen
Wat onderscheidt SuperSaaS van de concurrentie?
SuperSaaS biedt meer functionaliteit dan andere systemen voor afsprakenplanning, dankzij de voortdurende verbeteringen die we de afgelopen 15 jaar hebben doorgevoerd op basis van feedback van klanten.Dit zorgt ervoor dat het meestal aansluit op uw huidige workflow, in plaats van dat u uw bedrijfsproces hoeft aan te passen aan het systeem.
Ons grote bereik betekent ook dat we onze kosten over een groot aantal klanten kunnen spreiden, wat resulteert in een betere prijs.
Moet ik mijn eigen website hebben?
SuperSaaS is naadloos te integreren in iedere site, maar als u (nog) geen website hebt kunt u ook direct de link naar een SuperSaaS agenda gebruiken. Deze kunt u dan aan uw e-mailhandtekening toevoegen, delen via WhatsApp, of op uw Facebook of Instagram-pagina zetten.Hebben jullie een mobiele app?
Wanneer u (of uw klanten) een agenda bezoekt met een mobiel apparaat, zoals een iPhone of Android, toont het systeem automatisch een versie die is geoptimaliseerd voor mobiele apparaten.
U kunt op het startscherm van een iPad of iPhone ook een icoontje naar uw agenda zetten. Zo ziet het eruit als een app, maar u hoeft niet naar de App Store te gaan om deze te downloaden. Zie mobiele apparaten voor meer informatie.
Kan ik SuperSaaS koppelen met andere agenda’s?
U kunt de beschikbaarheid van uw SuperSaaS-agenda laten afhangen van uw Google- of Outlook-agenda. SuperSaaS haalt alleen gegevens over uw beschikbaarheid op, wij downloaden geen afspraken.
Op deze manier kunt u gebruikers toestaan een afspraak te plannen in uw persoonlijke agenda, zonder dat die persoon toegang heeft tot andere gegevens in uw agenda.
Abonnementen en facturering
Is de gratis versie echt gratis?
SuperSaaS is volledig gratis te gebruiken en vereist hiervoor geen creditcardgegevens. De gratis versie heeft enkele beperkingen, waaronder een limiet van 50 afspraken en advertenties op de agendapagina.Details zijn te vinden bij onze prijzen. De gratis versie is blijvend beschikbaar voor privé- en niet-commercieel gebruik.
Kan ik overstappen naar een groter of kleiner abonnement?
U kunt op elk moment upgraden of downgraden, toekomstige betalingen worden automatisch aangepast. Als u het systeem een tijdje niet nodig heeft, kunt u zelfs terugschakelen naar de gratis versie en later een nieuw abonnement opstarten. Seizoensgebonden bedrijven hoeven zich dus alleen te abonneren tijdens het hoogseizoen.Wat gebeurt er als ik mijn boekingslimiet overschrijd?
Als u het maximale aantal toegestane afspraken bij uw abonnement overschrijdt, zal het systeem u hiervan per e-mail op de hoogte stellen. U heeft dan drie dagen de tijd om het account te upgraden of het aantal afspraken te verminderen (stuur ons gerust een e-mail als u meer tijd nodig heeft).
We zullen uw toekomstige afspraken nooit verwijderen. Als u na drie dagen nog steeds uw limiet overschrijdt, accepteert het systeem geen nieuwe afspraken meer totdat de situatie is verholpen. Alle overige functionaliteit blijft ongewijzigd. U en uw gebruikers kunnen dus nog steeds afspraken bekijken en bestaande afspraken wijzigen.
Brengt u kosten in rekening als gebruikers betalen bij een afspraak?
Als u wilt dat klanten vooraf betalen voor afspraken, kunt u gebruik maken van het geïntegreerde online betalingssysteem. U kunt kiezen uit verschillende betaalproviders, zoals PayPal of Mollie of zelfs een combinatie van meerdere aanbieders tegelijk. Ze sturen betalingen rechtstreeks naar uw bankrekening, waarvan zij de kosten voor hun service vanaf trekken. Het geld gaat niet via SuperSaaS; wij rekenen hiervoor geen kosten.
Het is ook mogelijk om het ingebouwde kredietsysteem te gebruiken, waarbij klanten vooraf krediet kopen die ze vervolgens gebruiken om afspraken te boeken.
Meer informatie is te vinden in onze documentatie.