Reserveringssysteem voor conferentiezalen & vergaderruimtes

Probeer het gratis uit Geen betalingsgegevens nodig.
Onze gratis abonnementen zijn blijvend gratis.

Online faciliteitenplanning makkelijk gemaakt

Werkt voor elke planningsbehoefte

Pas onze service aan uw planningsbehoefte aan, bijv. beschikbaarheid van mensen en kamers combineren in één planning, wachtlijsten opstellen, prijsregels definiëren etc.

Koppel het aan andere diensten

Werkt gemakkelijk samen met veel agendaprogramma’s, betalings- en sms-providers.

Vanaf € 7 per maand

Eenvoudig, op gebruik gebaseerd abonnement dat mee kan groeien met de grootte van uw bedrijf.

Voorbeeld van een SuperSaaS agenda op een computer voor online faciliteitenplanning
Voorbeeld van een SuperSaaS agenda op een mobiel apparaat voor online faciliteitenplanning
Voorbeeld van een SuperSaaS agenda van het type widget op een tablet voor online faciliteitenplanning
Sluiten

Ons afspraken- en reserveringssysteem is speciaal ontworpen voor conferentiezalen & vergaderruimtes

Laat ze zelf boeken

Bespaar tijd door vooraf te bepalen hoe en wanneer klanten zonder uw tussenkomst kamers kunnen boeken of verzetten

Past zich aan uw organisatie aan

Alle functionaliteit die u nodig hebt zoals een centraal dashboard waar u de beschikbaarheid van elke kamer kunt definiëren, tijdslots kunt instellen en reserveringen kunt beheren

Aanpasbaar uiterlijk en formulieren

Pas de layout volledig aan en vraag specifieke informatie die u nodig hebt als onderdeel van een reservering, zoals benodigde AV-apparatuur of cateringdiensten

Voeg toe aan uw website

Voeg een boekingsknop toe aan uw website, email-handtekening, Instagram en meer

Automatisch bevestigen en herinneren

Zorg dat afspraken en wijzigingen per e-mail bevestigd worden. Herinneringen per e-mail of sms voorkomen “no shows”

Uw bedrijf, uw regels

Het systeem is flexibel genoeg om zich aan uw bedrijfsproces aan te passen, in plaats van andersom

Diverse betalingsmogelijkheden

Laat klanten vooraf betalen, tijdens het boeken, of stuur een factuur achteraf

Koppel met andere agenda’s

Synchroniseer met uw Google of Outlook Agenda om dubbele afspraken te voorkomen

Alles is aan te passen

Zet klanten op een wachtlijst, stel een buffertijd in, maak herhaalafspraken, etc.

Gebruikersgroepen

Medewerkers kunnen een aparte login krijgen en gebruikers kunnen ingedeeld worden in groepen met verschillende toegang en prijzen

Rapportages en analyse

Krijg inzicht in uw boekingen of exporteer ze naar een ander programma, zoals Excel

Veiligheid & betrouwbaarheid

Uw gegevens zijn veilig opgeslagen en voldoen aan de AVG-wetgeving, de service is 24/7 beschikbaar

Voeg online planning eenvoudig toe aan uw website

Integreer een knop of een agenda op uw website of gebruik het apart
Werkt net zo goed op een desktop als op mobiel
Pas het uiterlijk aan uw site aan
uwdomein.nl
Summit Suites
Boek een kamer
Summit Suites
Boek een kamer

Dit is wat onze klanten van ons vinden

Ik heb meer dan 200 planningssystemen diepgaand onderzocht, zowel programmatisch als ‘out of the box’. Er is niets dat te vergelijken is met SuperSaaS. De gemoedsrust die ik krijg door het gebruiksgemak en de betrouwbaarheid is zijn gewicht in goud waard.

Scarlett M., Bedrijfseigenaar
Ons reserveringssysteem wordt gebruikt voor:
  • Vergaderruimtes
  • Online ruimtes
  • Conferentieruimtes
  • Evenementenlocaties
  • Co-working spaces
  • Klaslokalen
  • Bureaus
  • Kantoormiddelen
  • Flex desks
  • en meer…

De voordelen voor uw bedrijf

Verhoogde efficiëntie

Door het boekingsproces te automatiseren wordt er tijd en geld bespaard en wordt het aantal menselijke fouten, zoals dubbele boekingen, verminderd.

Betere service

Het rechtstreeks boeken van afspraken op elk moment voorkomt een hoop communicatie over en weer. Self-service heeft doorgaans de voorkeur van klanten in de digitale wereld van vandaag.

Minder no-shows

Automatische herinneringen via e-mail of sms verminderen het aantal vergeten of gemiste afspraken aanzienlijk en zorgen ervoor dat uw bedrijf op maximale capaciteit draait.