Reserveringssysteem voor conferentiezalen & vergaderruimtes
Onze gratis abonnementen zijn blijvend gratis.
Online faciliteitenplanning makkelijk gemaakt
Pas onze service aan uw planningsbehoefte aan, bijv. beschikbaarheid van mensen en kamers combineren in één planning, wachtlijsten opstellen, prijsregels definiëren etc.
Werkt gemakkelijk samen met veel agendaprogramma’s, betalings- en SMS-providers.
Eenvoudig, op gebruik gebaseerd abonnement dat mee kan groeien met de grootte van uw bedrijf.


Ons afspraken- en reserveringssysteem is speciaal ontworpen voor conferentiezalen & vergaderruimtes
Bespaar tijd door vooraf te bepalen hoe en wanneer klanten zonder uw tussenkomst kamers kunnen boeken of verzetten
Alle functionaliteit die u nodig hebt zoals een centraal dashboard waar u de beschikbaarheid van elke kamer kunt definiëren, tijdslots kunt instellen en reserveringen kunt beheren
Pas de layout volledig aan en vraag specifieke informatie die u nodig hebt als onderdeel van een reservering, zoals benodigde AV-apparatuur of cateringdiensten
Voeg een boekingsknop toe aan uw website, email-handtekening, Instagram en meer
Zorg dat afspraken en wijzigingen per email bevestigd worden. Herinneringen per e-mail of sms voorkomen “no shows”
Het systeem is flexibel genoeg om zich aan uw bedrijfsproces aan te passen, in plaats van andersom
Laat klanten vooraf betalen, tijdens het boeken, of stuur een factuur achteraf
Synchroniseer met uw Google of Outlook Agenda om dubbele afspraken te voorkomen
Zet klanten op een wachtlijst, stel een buffertijd in, maak herhaalafspraken, etc.
Medewerkers kunnen een aparte login krijgen en gebruikers kunnen ingedeeld worden in groepen met verschillende toegang en prijzen
Krijg inzicht in uw boekingen of exporteer ze naar een ander programma, zoals Excel
Uw gegevens zijn veilig opgeslagen en voldoen aan de AVG-wetgeving, de service is 24/7 beschikbaar
Voeg online planning eenvoudig toe aan uw website
Dit is wat onze klanten zeggen
Ik heb meer dan 200 planningssystemen diepgaand onderzocht, zowel programmatisch als ‘out of the box’. Er is niets dat te vergelijken is met SuperSaaS. De gemoedsrust die ik krijg door het gebruiksgemak en de betrouwbaarheid is zijn gewicht in goud waard.
- Vergaderruimtes
- Online ruimtes
- Conferentieruimtes
- Evenementenlocaties
- Co-working spaces
- Klaslokalen
- Bureau’s
- Kantoormiddelen
- Flex desks
- en meer…
Integreer uw agenda met uw favoriete apps en diensten
Ook zonder programmeerervaring kunt u gemakkelijk SuperSaaS integreren met uw bestaande apps en diensten