Support
Documentatie

Voeg een SuperSaaS agenda toe aan uw LinkedIn Uitgelicht gedeelte

Op LinkedIn kunt u een Uitgelicht gedeelte toevoegen aan uw profielpagina, waarin u belangrijke of interessante informatie over uzelf en uw bedrijf kunt delen. Voeg nieuwsberichten, voorbeelden van uw werk, of een link naar uw SuperSaaS agenda toe zodat nieuwe klanten u gemakkelijk weten te vinden.

Wat heeft u nodig voor de koppeling?

  • Een LinkedIn profiel
  • Een SuperSaaS account met tenminste één agenda

Voeg het LinkedIn Uitgelicht gedeelte toe aan uw profielpagina

  1. Log in op LinkedIn
  2. Klik op het icoontje met uw profielfoto in het menu bovenaan de LinkedIn pagina
  3. Klik op “Profiel weergeven”
  4. Klik op “Profielonderdeel toevoegen” in het introductiegedeelte, onder uw profiel- en achtergrondfoto
  5. Klik op het pijltje naast “Aanbevolen” en klik dan op “Uitgelicht item toevoegen”

U opent nu een lege “Uitgelicht” pagina, waar u gelijk interessante informatie over uzelf kunt gaan toevoegen.

Voeg uw SuperSaaS agenda toe aan het Uitgelicht gedeelte

  1. Klik op het plusje (“+” icoontje) rechts bovenaan de Uitgelicht pagina. Indien u de Uitgelicht pagina zojuist heeft toegevoegd en deze nog leeg is, kunt u ditzelfde plus icoontje ook onderaan het gedeelte “Laat zien waar u trots op bent” terugvinden
  2. Kies “Link toevoegen” en vul daarna de link naar uw SuperSaaS agenda in
  3. Klik op “Opslaan”

Houd er rekening mee dat LinkedIn uw agenda moet kunnen uitlezen om deze toe te voegen aan het Uitgelicht gedeelte. Dit is ook wel bekend als “crawling” en kunt u toestaan door de link naar agenda aan zoekresultaten toe te voegen. U stelt dit in per agenda, onder Configureren > Toegang.