Het flexibele online afsprakensysteem voor therapeuten
Gratis abonnementen zijn blijvend gratis.
Afspraakplanning gemakkelijker en efficiƫnter
Beheer efficiĆ«nt afspraken voor diverse therapeutische diensten, zoals fysiotherapie, psychologische hulp of ergotherapie. Pas sessietypes aan, beheer de agendaās van therapeuten en organiseer patiĆ«ntinformatie veilig en verantwoord.
Synchroniseer automatisch afspraken met agenda-apps om dubbele boekingen te voorkomen. Laat patiƫnten vooraf voor sessies betalen en gebruik sms of e-mail voor vertrouwelijke afspraakbevestigingen en herinneringen.
Eenvoudig, op gebruik gebaseerd abonnement dat mee kan groeien met de grootte van uw bedrijf.


āSuperSaaS is eenvoudig te configureren, biedt een aanpasbare layout en kleuren voor de optimale klantervaring bij het boeken. Als therapeut kan ik gemakkelijk online afspraken accepteren en mijn patiĆ«nten kunnen gemakkelijk een afspraak voor zichzelf boeken. Mijn klanten stellen het zeer op prijs deze mogelijkheid te hebben.ā
Waarom therapeuten gebruik maken van online afspraakplanning

Uw cliƫnt boekt therapiesessies 24/7 online
Met online reserveringssoftware kunt u cliƫnten gemakkelijk op elk moment online therapiesessies laten boeken. Automatisering bespaart tijd, voorkomt ongebruikte afspraaktijden en biedt cliƫnten flexibiliteit om ook buiten openingstijden te boeken.
- Flexibel voor u en uw cliƫnten: stem zowel uw agenda als dat van uw cliƫnten op elkaar af door hen toe te staan sessies te boeken wanneer het hen het beste uitkomt.
- Probleemloos wijzigen: sta cliƫnten toe hun afspraken eenvoudig te verplaatsen om beter aan hun behoeften te voldoen, wat zorgt voor een hogere tevredenheid.
- Buffertijd: voeg automatisch buffertijd tussen afspraken toe voor het opruimen en voorbereiden op de volgende afspraak.
- Efficiƫnt annuleren: stel uw eigen annuleringsbeleid in om no-shows en late annuleringen te minimaliseren.
Diverse commerciƫle mogelijkheden voor uw praktijk
Laat het systeem betalingen afhandelen en ontdek nieuwe commerciƫle kansen.
- Automatische betalingen: bied betaling bij het boeken of maak gebruik van een kredietsysteem. Het is ook mogelijk om achteraf automatisch een factuur te sturen, via uw eigen betalingsprovider.
- Prijsstelling: implementeer uw eigen prijsstrategie door middel van prijsregels, zoals verlaagde tarieven voor daluren of pakketdeals.
- Speciale Acties: trek nieuwe cliƫnten aan met introductieaanbiedingen of verwijzingskortingen. Bijvoorbeeld, de eerste sessie is met 10% korting.
Ontworpen voor het reserveren van therapiesessies
Op basis van uitgebreide feedback van therapeuten is ons online afsprakensysteem geoptimaliseerd om te voldoen aan de mogelijkheden die een praktijk nodig heeft.
- Agendaās combineren: perfect voor het boeken van een behandeling die vereist dat zowel een kamer als een therapeut beschikbaar zijn.
- Meerdere sessies: gebruik het systeem voor enkele reserveringen of voor terugkerende therapieafspraken.
- Sessietypes: laat cliƫnten gemakkelijk kiezen uit verschillende soorten therapiesessies die u aanbiedt, zoals individuele therapie, relatietherapie of groepstherapie.
- Cliƫntenbeheer: onderhoud een database met cliƫntgegevens en sessiegeschiedenis voor betere zorg op maat.
Enkele mogelijkheden van ons online afsprakensysteem voor therapeuten
Zelfstandig boeken
Bespaar tijd door vooraf te bepalen hoe en wanneer patiƫnten zonder uw tussenkomst afspraken in uw agenda kunnen boeken of hun afspraak kunnen wijzigen
Past zich aan uw organisatie aan
Alles wat u nodig heeft zoals buffertijd instellen om te voorkomen dat u uit de planning loopt
Aanpasbaar uiterlijk en formulieren
Pas de layout volledig aan en vraag specifieke informatie die u nodig hebt als onderdeel van een reservering, zoals medische geschiedenis en reden voor de afspraak
Voeg toe aan uw website
Integreer uw agenda op uw eigen website, bijvoorbeeld via JavaScript of WordPress-plug-in en stem deze af op uw huisstijl
Automatisch bevestigen en herinneren
Zorg dat afspraken en wijzigingen per e-mail bevestigd worden. Herinneringen per e-mail of sms voorkomen āno-showsā
Uw bedrijf, uw regels
Het systeem is flexibel genoeg om zich aan uw praktijk aan te passen, in plaats van andersom
Diverse betalingsmogelijkheden
Laat klanten vooraf betalen, tijdens het boeken, of stuur een factuur achteraf
Koppel met andere agendaās
Laat de beschikbaarheid van personeel afhangen van een andere agenda, zoals hun persoonlijke Google- of Outlook-agenda, of combineer meerdere agendaās in ƩƩn agenda
Aanpassingsmogelijkheden
Bepaal de beschikbare tijden waaruit de klant kan kiezen, stel een buffertijd in, maak herhaalafspraken, etc.
Gebruikersgroepen
Medewerkers kunnen een aparte login krijgen en gebruikers kunnen ingedeeld worden in groepen met verschillende toegang en prijzen
Rapportages en analyse
Krijg inzicht in de boekingen bij uw praktijk of exporteer ze naar een ander programma, zoals Excel
Veiligheid & betrouwbaarheid
Uw gegevens zijn veilig opgeslagen en voldoen aan de AVG-wetgeving, de service is 24/7 beschikbaar
Voeg online boeking eenvoudig toe aan uw website
Integreer uw agenda met uw favoriete apps en diensten
Ook zonder programmeerervaring kunt u gemakkelijk SuperSaaS integreren met uw bestaande apps en diensten die uw praktijk gebruikt. Probeer de integraties die SuperSaaS het meest flexibele online reserveringssysteem voor therapeuten maakt.


Dit vinden onze
klanten van onsā¦


- Psychologen
- Fysiotherapeuten
- Haptonomisten
- Logotherapeuten
- Diƫtisten
- Dermatologen
- Ergotherapeuten
- Massagetherapeuten
- Counselors
- Spraak therapeuten
- en meerā¦

De ervaring van een vaste klant
Kate Dahl is een Amerikaanse carriĆØrecoach in Denemarken. Ze helpt mensen die op zoek zijn naar een nieuwe uitdaging. Kate maakt sinds 2020 gebruik van SuperSaaS om online afspraken in te plannen.
Lees Kateās verhaalVeelgestelde vragen
De antwoorden waarvan u niet wist dat u ze nodig had
Algemene vragen
Wat onderscheidt SuperSaaS van de concurrentie?
SuperSaaS biedt meer functionaliteit dan andere systemen voor afsprakenplanning, dankzij de voortdurende verbeteringen die we de afgelopen 15 jaar hebben doorgevoerd op basis van feedback van klanten.Dit zorgt ervoor dat het meestal aansluit op uw huidige workflow, in plaats van dat u uw bedrijfsproces hoeft aan te passen aan het systeem.
Ons grote bereik betekent ook dat we onze kosten over een groot aantal klanten kunnen spreiden, wat resulteert in een betere prijs.
Moet ik mijn eigen website hebben?
SuperSaaS is naadloos te integreren in iedere site, maar als u (nog) geen website hebt kunt u ook direct de link naar een SuperSaaS agenda gebruiken. Deze kunt u dan aan uw e-mailhandtekening toevoegen, delen via WhatsApp, of op uw Facebook of Instagram-pagina zetten.Hebben jullie een mobiele app?
Wanneer u (of uw klanten) een agenda bezoekt met een mobiel apparaat, zoals een iPhone of Android, toont het systeem automatisch een versie die is geoptimaliseerd voor mobiele apparaten.
U kunt op het startscherm van een iPad of iPhone ook een icoontje naar uw agenda zetten. Zo ziet het eruit als een app, maar u hoeft niet naar de App Store te gaan om deze te downloaden. Zie mobiele apparaten voor meer informatie.
Kan ik SuperSaaS koppelen met andere agendaās?
U kunt de beschikbaarheid van uw SuperSaaS-agenda laten afhangen van uw Google- of Outlook-agenda. SuperSaaS haalt alleen gegevens over uw beschikbaarheid op, wij downloaden geen afspraken.
Op deze manier kunt u gebruikers toestaan een afspraak te plannen in uw persoonlijke agenda, zonder dat die persoon toegang heeft tot andere gegevens in uw agenda.
Abonnementen en facturering
Is de gratis versie echt gratis?
SuperSaaS is volledig gratis te gebruiken en vereist hiervoor geen creditcardgegevens. De gratis versie heeft enkele beperkingen, waaronder een limiet van 50 afspraken en advertenties op de agendapagina.Details zijn te vinden bij onze prijzen. De gratis versie is blijvend beschikbaar voor privƩ- en niet-commercieel gebruik.
Kan ik overstappen naar een groter of kleiner abonnement?
U kunt op elk moment upgraden of downgraden, toekomstige betalingen worden automatisch aangepast. Als u het systeem een tijdje niet nodig heeft, kunt u zelfs terugschakelen naar de gratis versie en later een nieuw abonnement opstarten. Seizoensgebonden bedrijven hoeven zich dus alleen te abonneren tijdens het hoogseizoen.Wat gebeurt er als ik mijn boekingslimiet overschrijd?
Als u het maximale aantal toegestane afspraken bij uw abonnement overschrijdt, zal het systeem u hiervan per e-mail op de hoogte stellen. U heeft dan drie dagen de tijd om het account te upgraden of het aantal afspraken te verminderen (stuur ons gerust een e-mail als u meer tijd nodig heeft).
We zullen uw toekomstige afspraken nooit verwijderen. Als u na drie dagen nog steeds uw limiet overschrijdt, accepteert het systeem geen nieuwe afspraken meer totdat de situatie is verholpen. Alle overige functionaliteit blijft ongewijzigd. U en uw gebruikers kunnen dus nog steeds afspraken bekijken en bestaande afspraken wijzigen.
Brengt u kosten in rekening als gebruikers betalen bij een afspraak?
Als u wilt dat klanten vooraf betalen voor afspraken, kunt u gebruik maken van het geĆÆntegreerde online betalingssysteem. U kunt kiezen uit verschillende betaalproviders, zoals PayPal of Mollie of zelfs een combinatie van meerdere aanbieders tegelijk. Ze sturen betalingen rechtstreeks naar uw bankrekening, waarvan zij de kosten voor hun service vanaf trekken. Het geld gaat niet via SuperSaaS; wij rekenen hiervoor geen kosten.
Het is ook mogelijk om het ingebouwde kredietsysteem te gebruiken, waarbij klanten vooraf krediet kopen die ze vervolgens gebruiken om afspraken te boeken.
Meer informatie is te vinden in onze documentatie.
De voordelen voor uw praktijk
Verhoogde efficiƫntie
Door het boekingsproces te automatiseren wordt er tijd en geld bespaard en wordt het aantal menselijke fouten, zoals dubbele boekingen, verminderd.
Betere service
Het rechtstreeks boeken van afspraken op elk moment voorkomt een hoop communicatie over en weer. Self-service heeft doorgaans de voorkeur van klanten in de digitale wereld van vandaag.
Minder no-shows
Automatische herinneringen via e-mail of sms verminderen het aantal vergeten of gemiste afspraken aanzienlijk en zorgen ervoor dat uw bedrijf op maximale capaciteit draait.