Systeem voor schoonmakers & schoonmaakservices

Maak nu een gratis account

Alle afspraken eenvoudig online zonder gedoe

Wij verzorgen al uw boekingen terwijl u tijd overhoudt voor andere dingen. Verstuur automatisch herinneringsberichten naar klanten en naar medewerkers, voeg online betalingsmogelijkheden toe om uw klanten direct af te laten rekenen pas de agenda volledig naar wens aan. Geen verborgen kosten en geen contracten.
Ongelimiteerd aantal medewerkers en agenda’s dat u kunt toevoegen zonder extra bij te betalen.

Maak het uzelf makkelijker met de volgende features

Synchroniseer met uw Google agendaBeheer uw medewerkers en services beter

Creëer voor elke medewerker een eigen agenda en laat deze synchroniseren met hun persoonlijke agenda zodat ze hun eigen beschikbaarheid kunnen beheren. Bied al uw services aan in één agenda en laat het systeem de beschikbaarheid controleren van alle medewerkers.

Verstuur automatische berichten via e-mail of SMSRegel al uw zaken online

Beheer al uw nieuwe afspraken, laat klanten herhaalafspraken maken, verwerk annuleringen en nog veel meer in een systeem dat 24 uur per dag online is, ook buiten kantoortijden. Verwerk speciale verzoeken en houd de klant op de hoogte met persoonlijke bevestigings- en herinneringsberichten.

Software voor commercieel als zakelijk gebruikSuperSaaS spreekt uw taal

Uw medewerkers en uw klanten kunnen mogelijk verschillende nationaliteiten hebben. SuperSaaS is beschikbaar in 35+ verschillende talen zodat vrijwel iedereen het systeem kan gebruiken.

Ontvang online betalingen voor uw schoonmaakservicesLaat uw klanten direct online afrekenen

U kunt uw klanten online laten betalen voor hun afspraken via onder andere iDeal, PayPal of creditcard en u koppelt SuperSaaS eenvoudig met een ander programma om automatisch facturen op te maken.

Een eenvoudig beheer van uw medewerkers en diensten vanuit één systeem

  • Ook te gebruiken voor materialen: Indien u bepaalde materialen gebruikt, zoals een hogedrukspuit, kunt u deze ook opnemen in de agenda zodat het beheer van al uw materialen ook via de agenda gaat.
  • Overtuig klanten met speciale acties: Trek nieuwe klanten aan met speciale acties. Zo kunt u bijvoorbeeld 25% korting aanbieden voor nieuwe klanten of 10% als vroegboekkorting.
  • Geen gedoe meer met pen en papier: U hoeft geen lijstjes meer bij te houden op papier of in Excel. Voeg simpelweg uw medewerkers en hun beschikbaarheid toe. Uw klanten kunnen in de agenda een tijd en service kiezen waarop het systeem automatisch de beschikbare medewerker selecteert.
  • Geen gemiste afspraken meer: Het systeem kan automatisch berichten versturen via e-mail of SMS naar de klant en de medewerker. Hierdoor blijft iedereen op de hoogte van de gemaakte afspraak.
  • Beheer meerdere locaties: Geef alleen klanten in een bepaalde regio toegang tot de agenda om uw reistijd beperkt te houden. Zodra u uitbreidt kunt u simpelweg uw agenda uitbreiden of een nieuwe agenda aanmaken.
  • Meer inkomsten voor uw bedrijf: U kunt prijsregels toevoegen die het systeem automatisch kan berekenen, bijvoorbeeld 10% extra als een afspraak voor de avond wordt gemaakt. U kunt in de agenda ook extra opties aanbieden, zoals speciale reinigingsproducten, die bijgeboekt kunnen worden voor een extra bedrag.
Begin hier
Geen betaalgegevens nodig
Desktop agenda
Mobiele agenda
Online agenda voor schilders
Planningssysteem voor facilitaire dienstverlening
Boekingssysteem voor schoonmakers
Boekingssysteem voor schoonmakers

SuperSaaS is geschikt voor:

  • Conciërges
  • Schoonmakers
  • Schoonmaakservices
  • Tapijtreiniging
  • Ongediertebestrijding
  • Hoveniers
  • Elektriciens
  • Installateurs
  • Facilitaire dienstverlening
  • Ramenlappers
  • Au pairs
  • Schilders
  • Loodgieters
  • Aannemers & bouwvakkers
  • Schoorsteenvegers
  • Restaurateurs
  • Reparateurs
  • En nog veel meer…
  • Compleet aan te passenKoppel de agenda met een eigen domeinnaam, pas de kleuren aan, voeg afbeeldingen toe of gebruik uw eigen logo.
  • Verzamel extra gegevensLaat klanten een formulier invullen met extra informatie en sla notities op over eerdere afspraken en speciale verzoeken.
  • Automatische prijs- en loonberekeningenLaat het systeem kortingen verrekenen en download eenvoudig de werkzaamheden per medewerker voor de verloning.
  • Vraag om feedback met follow-up berichtenVerstuur automatisch een bericht naar klanten om te vragen naar feedback of om ze een vervolgafspraak te laten maken.
  • Gedetailleerde rapportagesBekijk en download een uitgebreide rapportage of maak een uitdraai van alle afspraken om bijvoorbeeld in Excel een analyse te kunnen maken.
  • Flexibele abonnementsvormenMet de levenslange gratis variant kunt u direct beginnen en als u het drukker krijgt kunt u al een abonnement aanschaffen vanaf 6€ per maand. Ook als u het even wat minder druk heeft kunt u uw abonnement altijd aanpassen.
  • Ook op uw eigen site te integrerenPlaats een “Boek nu” knop of integreer de agenda in een venster op uw eigen website. U kunt de agenda ook integreren met Wordpress, Joomla of Drupal of de agenda simpelweg gebruiken via onze server.
  • Controleer al uw afsprakenLaat het systeem uw op de hoogte stellen van nieuwe of gewijzigde afspraken en stel de beheerder in staat om afspraken af te keuren of goed te keuren voor een betere controle op uw afspraken.
Maak account aan