De reserveringssoftware voor vakmannen

Registreer uw gratis account

Ervaar het gemak van een online agenda

Gebruik ons online reserveringssysteem om al uw afspraken te regelen en om uw medewerkers in te plannen. Handig voor monteurs, loodgieters, reparateurs en andere vakmannen. Verstuur automatische bevestigingen en herinneringen, voeg een formulier toe om extra informatie op te vragen en laat uw klanten eenvoudig online een afspraak maken.

Een online agenda voor al uw services en diensten

Synchroniseer met een Google agendaUw agenda en afspraken altijd bij de hand

Beheer eenvoudig nieuwe afspraken, herhaalafspraken en annuleringen in uw online agenda. Laat uw klanten ook speciale verzoeken indienen en houd ze op de hoogte door automatisch bevestigings- en herinneringsberichten te versturen.

Maak een rooster voor uw medewerkersRegel de planning van alle medewerkers

U kunt voor elke medewerker een aparte agenda aanmaken en deze koppelen aan één agenda, of simpelweg één agenda gebruiken. Als u meerdere diensten aanbiedt kan het systeem kijken welke medewerker beschikbaar is voor de klus.

Ontvang betalingen op uw dienst agendaOntvang betalingen voor afspraken

U kunt uw klanten direct laten afrekenen door een van de betalingsopties aan te zetten. Zo kunnen uw klanten bijvoorbeeld betalen via iDeal of PayPal, kunt u betalingen achteraf accepteren of kunt u het kredietsysteem gebruiken.

Verstuur e-mail/SMS berichtenOntvang een bericht bij elke verandering in uw agenda

Ontvang automatisch een bericht bij elke aanpassing in uw agenda. Als er een afspraak op het laatste moment wordt gewijzigd kunt u een SMS ontvangen, wat handig is als u al onderweg bent.

Alles wat u nodig heeft in één systeem

  • Ook te gebruiken voor gereedschap: Indien u bepaalde spullen gebruikt, zoals een ladder of een bedrijfswagen, kunt u deze opnemen in de agenda zodat het beheer van al uw materialen ook via de agenda gaat.
  • Genereer meer inkomsten: Stel prijsregels in zodat het systeem automatisch kan berekenen of er meer betaald moet worden voor bijvoorbeeld een spoedafspraak of voor een afspraak in het weekend. U kunt ook extra opties aanbieden, zoals het vervangen van materialen, waar de klant meer voor moet betalen.
  • Toon uw medewerkers met hun vakgebied: Laat uw klanten een medewerker selecteren op basis van vakgebied zodat degene met de juiste kennis wordt ingepland. Zodra de klant de afspraak heeft gemaakt zal de desbetreffende medewerker ook op de hoogte gesteld worden.
  • Mis geen enkele afspraak: U kunt het systeem dusdanig instellen dat er een bericht op een bepaalde tijd voor de afspraak wordt verstuurd. Hierdoor weet u zeker dat de klant op de hoogte is van de afspraak.
  • Bied aanbiedingen of acties aan: Stel een kortingsbon in die bijvoorbeeld gebruikt kan worden voor een herhaalafspraak of trek nieuwe klanten aan door een aanbieding in te vullen die gebruikt kan worden voor een eerste afspraak.
  • Altijd online, altijd bereikbaar: U hoeft geen software te installeren, maar uw klanten, medewerkers en uzelf kunnen de agenda altijd online benaderen via de computer, tablet of smartphone.
Maak uw account
Geen betaalgegevens nodig
Agenda op computer
Agenda op mobiel
Online agenda voor automonteurs en garages
Online agenda voor monteurs en autogarages
Reserveringssysteem voor reparateurs
Alle afspraken online voor reparatie services

Vakmannen die SuperSaaS al gebruiken:

  • Elektriciens
  • Glazenwasser
  • Hoveniers
  • Schilders
  • Loodgieters
  • Alarm installateurs
  • Onderhoudsmonteurs
  • Glazenzetters
  • Autogarages en automonteurs
  • Schoorsteenvegers
  • Aannemers
  • Bouwvakkers
  • Dakdekkers
  • Vloerenleggers
  • Ongediertebestrijders
  • En vele anderen…
  • Een goedkope oplossing Maak uw eerste agenda aan met de levenslange gratis variant van SuperSaaS en zodra u afspraken gaat ontvangen heeft u al een abonnement vanaf €6 per maand.
  • Gemakkelijk klantbeheer Sla alle contactgegevens van de klant op en voeg notities toe van hun voorgaande afspraken en speciale verzoeken.
  • Ook te gebruiken met een eigen domein Gebruik uw eigen domeinnaam in de link naar de agenda en pas de layout volledig aan in tekst, kleur, logo en afbeeldingen.
  • Blijf in contact met uw klanten Verstuur automatisch een follow-up bericht om klanten te vragen naar hun ervaring of om ze een herhaalbezoek in te laten plannen.
  • Speciale verzoeken en voorkeuren Voeg een formulier toe waarin uw klanten extra informatie kunnen opgeven of hun voorkeuren kunnen aangeven.
  • Uw eigen website met makkelijke interface Pas de agenda aan en plaats het op uw website of creëer uw eigen “Boek nu” knop.
    U kunt de agenda ook integreren op websites van Wordpress, Joomla of Drupal.
  • Download alle gegevens voor analyse Houd bij hoeveel afspraken u heeft maar ook welke medewerker het meest geboekt wordt voor welke dienst. Met deze inzichten kunt u de agenda mogelijk verbeteren.
  • Koppel de agenda met andere software Integreer de agenda met andere software, bijvoorbeeld met Invoice Ninja om automatisch facturen op te maken bij elke nieuwe afspraak.
  • Voeg een extra controle toe U kunt instellen dat u elke afspraak moet goed- of afkeuren. U ontvangt dan een bericht bij elke nieuwe afspraak zodat u alle afspraken kunt controleren.
Start hier