Online reserveringssysteem voor ambassades en consulaten
Onze gratis abonnementen zijn blijvend gratis.
Afspraakplanning gemakkelijk en stressvrij gemaakt
Pas onze service aan uw planningsbehoefte aan, bijv. beschikbaarheid van mensen en kamers combineren in één planning, wachtlijsten opstellen, prijsregels definiëren etc.
Werkt gemakkelijk samen met veel agendaprogramma’s, betalings- en SMS-providers.
Eenvoudig, op gebruik gebaseerd abonnement dat mee kan groeien met de grootte van uw bedrijf.


Ons afspraak- en reserveringssysteem is speciaal ontworpen voor ambassades en consulaten
Laat bezoekers zelf afspraken maken en, indien gewenst, ook annuleren of verzetten
Alle functionaliteit die u nodig hebt voor ambassades en consulaten zoals buffertijd instellen om te voorkomen dat u uit de planning loopt
Pas de layout volledig aan en vraag specifieke informatie die u nodig hebt als onderdeel van een reservering, zoals visumvereisten, identificatie-informatie etc.
Voeg een boekingsknop toe aan uw website, email-handtekening, Instagram en meer
Zorg dat afspraken en wijzigingen per email bevestigd worden. Herinneringen per e-mail of sms voorkomen “no shows”
Stel aangepaste afspraakduur in, geef op welke informatie gebruikers moeten invullen, specificeer de locatie van vergaderingen enz.
Medewerkers kunnen een aparte login krijgen en gebruikers kunnen ingedeeld worden in groepen met verschillende toegang en prijzen
Krijg inzicht in uw boekingen of exporteer ze naar een ander programma, zoals Excel
Uw gegevens zijn veilig opgeslagen en voldoen aan de AVG-wetgeving, de service is 24/7 beschikbaar
Voeg online planning eenvoudig toe aan uw website
Dit is wat onze klanten van ons vinden
Ik vergeleek veel planningsproducten voordat ik me abonneerde op SuperSaaS. SuperSaaS is veruit de beste, het valt echt op. Het heeft zoveel flexibiliteit ingebouwd. Je kunt het aanpassen op precies wat je nodig hebt. Het is een krachtig hulpmiddel. Een geweldige functie is om te veranderen welke functies worden genoemd, bijvoorbeeld gebruikers kunnen werknemers of klanten worden genoemd, afspraken vergaderingen of boekingen etc. Hiermee kan een organisatie het intuïtief maken voor zijn personeel, wat vaak de helft van de strijd is bij het maken van een nieuw proces.
- Consulaten
- Gemeentes
- Handelsbureaus
- Culturele instituten
- Economische Ontwikkelingsorganisaties
- VVV
- en meer…
Integreer uw agenda met uw favoriete apps en diensten
Ook zonder programmeerervaring kunt u gemakkelijk SuperSaaS integreren met uw bestaande apps en diensten
De voordelen voor uw organisatie
Verhoogde efficiëntie
Door het boekingsproces te automatiseren wordt er tijd en geld bespaard en wordt het aantal menselijke fouten, zoals dubbele boekingen, verminderd.
Betere service
Het rechtstreeks boeken van afspraken op elk moment voorkomt een hoop communicatie over en weer. Self-service heeft doorgaans de voorkeur in de digitale wereld van vandaag.
Minder no-shows
Automatische herinneringen via e-mail of sms verminderen het aantal vergeten of gemiste afspraken aanzienlijk en zorgen ervoor dat uw organisatie op maximale capaciteit draait.