Het flexibele online afsprakensysteem voor de zorg
Gratis abonnementen zijn blijvend gratis.
Afspraakplanning gemakkelijker en efficiënter
Beheer efficiënt patiëntafspraken, stem de roosters van medisch personeel af en combineer met beschikbaarheid van kamers. Pas het boekingsproces aan voor verschillende soorten consultaties, behandelingen en vervolgbezoeken.
Synchroniseer afspraken met de agenda-apps die uw team op hun telefoon heeft. Implementeer online betaling vooraf en gebruik sms of e-mail voor het bevestigen van afspraken en herinneringen.
Eenvoudig, op gebruik gebaseerd abonnement dat mee kan groeien met de grootte van uw bedrijf.
Enkele mogelijkheden van ons online afsprakensysteem voor zorgverleners
Zelfstandig boeken
Bespaar tijd door vooraf te bepalen hoe en wanneer patiënten zonder uw tussenkomst afspraken in uw agenda kunnen boeken of verzetten
Aangepast aan uw praktijk
Alles was u nodig heeft zoals het instellen van een buffertijd om te voorkomen dat u achterloopt op schema
Aanpasbaar uiterlijk en formulieren
Pas de layout volledig aan en vraag specifieke informatie die u nodig hebt als onderdeel van een reservering, zoals medische geschiedenis en reden voor de afspraak
Voeg toe aan uw website
Voeg een boekingsknop toe aan uw website, e-mailhandtekening, Instagram en meer
Automatisch bevestigen en herinneren
Zorg dat afspraken en wijzigingen per e-mail bevestigd worden. Herinneringen per e-mail of sms voorkomen “no-shows”
Uw bedrijf, uw regels
Het systeem is flexibel genoeg om zich aan uw bedrijfsproces aan te passen, in plaats van andersom
Diverse betalingsmogelijkheden
Laat klanten vooraf betalen, tijdens het boeken, of stuur een factuur achteraf
Koppel met andere agenda’s
Laat de beschikbaarheid van personeel afhangen van een andere agenda, zoals hun persoonlijke Google- of Outlook-agenda, of combineer agenda’s tot één agenda
Alles is aan te passen
Zet klanten op een wachtlijst, stel een buffertijd in, maak herhaalafspraken, etc.
Gebruikersgroepen
Medewerkers kunnen een aparte login krijgen en gebruikers kunnen ingedeeld worden in groepen met verschillende toegang en prijzen
Rapportages en analyse
Krijg inzicht in uw boekingen of exporteer ze naar een ander programma, zoals Excel
Veiligheid & betrouwbaarheid
Uw gegevens zijn veilig opgeslagen en voldoen aan de AVG-wetgeving, de service is 24/7 beschikbaar
Waarom veel medische professionals online afspraken aanbieden
Uw patiënten boeken medische afspraken 24/7 online
Met online boekingssoftware kunt u patiënten gemakkelijk op elk moment medische afspraken laten plannen. Automatisering bespaart niet alleen tijd, maar voorkomt ook gaten in uw roosters. En patiënten waarderen het gemak, vooral de mogelijkheid om afspraken buiten uw kantooruren te boeken.
- Verhoog patiënttevredenheid: stem zowel uw agenda als de behoeften van uw patiënten op elkaar af door patiënten toe te staan afspraken te boeken wanneer het hen het beste uitkomt.
- Buffertijd: voeg automatisch buffertijd tussen afspraken toe om extra tijd te alloceren voor patiënten met veel te bespreken of ter voorbereiding van de volgende afspraak.
- Verhoog efficiëntie: laat patiënten gemakkelijk kiezen uit verschillende soorten medische afspraken, zoals reguliere controles, consultaties of vervolgbezoeken en pas de lengte van de afspraak dienovereenkomstig aan.
Waarom medische diensten gebruik maken van online afspraakplanning
Laat het systeem vooruitbetalingen afhandelen en ontdek nieuwe commerciële kansen.
- Flexibele betalingen: bied betaling tijdens het boeken of stuur automatisch een factuur achteraf, via uw eigen betalingsprovider.
- Geavanceerde prijsstelling: implementeer uw eigen prijsstrategie, zoals variabele tarieven voor verschillende soorten consultaties en diensten, of reken extra tijdens het weekend.
- Beheer annuleringen: stel uw eigen annuleringsbeleid in om no-shows en late annuleringen te minimaliseren.
Geoptimaliseerd voor het boeken van medische afspraken
Op basis van feedback van onze klanten die medische professionals zijn, hebben we onze software geoptimaliseerd om te voldoen aan de unieke planningsbehoeften van medische praktijken.
- Terugkerende boekingen: gebruik het systeem voor enkele afspraken of voor het inplannen van herhalende vervolgbezoeken.
- Gemakkelijk wijzigen: sta patiënten toe hun afspraken gemakkelijk te wijzigen, wat de patiënttevredenheid en zorg verbetert.
- Beheer meerdere agenda’s: u kunt moeiteloos meerdere agenda’s coördineren om een enkele geïntegreerde agenda te creëren. Een kliniek met meerdere zorgverleners kan bijvoorbeeld een enkele agenda creëren dat beschikbaarheid controleert uit de agenda’s van alle praktijkhouders.
Voeg online boeking eenvoudig toe aan uw website
Neem het niet van ons aan,
hoor het van onze klanten
- Doktersafspraken
- Medische klinieken
- Ziekenhuisplanning
- Patiëntplanning
- Zorgapparaten
- Medische boekingen
- Zorgplanning
- en meer…
De ervaring van een vaste klant
Kate Dahl is een Amerikaanse carrièrecoach in Denemarken. Ze helpt mensen die op zoek zijn naar een nieuwe uitdaging. Kate maakt sinds 2020 gebruik van SuperSaaS om online afspraken in te plannen.
Lees Kate’s verhaalIntegreer uw agenda met uw favoriete apps en diensten
Ook zonder programmeerervaring kunt u gemakkelijk SuperSaaS integreren met uw bestaande apps en diensten
De voordelen voor uw bedrijf
Verhoogde efficiëntie
Door het boekingsproces te automatiseren wordt er tijd en geld bespaard en wordt het aantal menselijke fouten, zoals dubbele boekingen, verminderd.
Betere service
Het rechtstreeks boeken van afspraken op elk moment voorkomt een hoop communicatie over en weer. Self-service heeft doorgaans de voorkeur van klanten in de digitale wereld van vandaag.
Minder no-shows
Automatische herinneringen via e-mail of sms verminderen het aantal vergeten of gemiste afspraken aanzienlijk en zorgen ervoor dat uw bedrijf op maximale capaciteit draait.
Veelgestelde vragen
De antwoorden waarvan u niet wist dat u ze nodig had
Algemene vragen
Wat onderscheidt SuperSaaS van de concurrentie?
SuperSaaS biedt meer functionaliteit dan andere systemen voor afsprakenplanning, dankzij de voortdurende verbeteringen die we de afgelopen 15 jaar hebben doorgevoerd op basis van feedback van klanten.Dit zorgt ervoor dat het meestal aansluit op uw huidige workflow, in plaats van dat u uw bedrijfsproces hoeft aan te passen aan het systeem.
Ons grote bereik betekent ook dat we onze kosten over een groot aantal klanten kunnen spreiden, wat resulteert in een betere prijs.
Moet ik mijn eigen website hebben?
SuperSaaS is naadloos te integreren in iedere site, maar als u (nog) geen website hebt kunt u ook direct de link naar een SuperSaaS agenda gebruiken. Deze kunt u dan aan uw e-mailhandtekening toevoegen, delen via WhatsApp, of op uw Facebook of Instagram-pagina zetten.Hebben jullie een mobiele app?
Wanneer u (of uw klanten) een agenda bezoekt met een mobiel apparaat, zoals een iPhone of Android, toont het systeem automatisch een versie die is geoptimaliseerd voor mobiele apparaten.
U kunt op het startscherm van een iPad of iPhone ook een icoontje naar uw agenda zetten. Zo ziet het eruit als een app, maar u hoeft niet naar de App Store te gaan om deze te downloaden. Zie mobiele apparaten voor meer informatie.
Kan ik SuperSaaS koppelen met andere agenda’s?
U kunt de beschikbaarheid van uw SuperSaaS-agenda laten afhangen van uw Google- of Outlook-agenda. SuperSaaS haalt alleen gegevens over uw beschikbaarheid op, wij downloaden geen afspraken.
Op deze manier kunt u gebruikers toestaan een afspraak te plannen in uw persoonlijke agenda, zonder dat die persoon toegang heeft tot andere gegevens in uw agenda.
Abonnementen en facturering
Is de gratis versie echt gratis?
SuperSaaS is volledig gratis te gebruiken en vereist hiervoor geen creditcardgegevens. De gratis versie heeft enkele beperkingen, waaronder een limiet van 50 afspraken en advertenties op de agendapagina.Details zijn te vinden bij onze prijzen. De gratis versie is blijvend beschikbaar voor privé- en niet-commercieel gebruik.
Kan ik overstappen naar een groter of kleiner abonnement?
U kunt op elk moment upgraden of downgraden, toekomstige betalingen worden automatisch aangepast. Als u het systeem een tijdje niet nodig heeft, kunt u zelfs terugschakelen naar de gratis versie en later een nieuw abonnement opstarten. Seizoensgebonden bedrijven hoeven zich dus alleen te abonneren tijdens het hoogseizoen.Wat gebeurt er als ik mijn boekingslimiet overschrijd?
Als u het maximale aantal toegestane afspraken bij uw abonnement overschrijdt, zal het systeem u hiervan per e-mail op de hoogte stellen. U heeft dan drie dagen de tijd om het account te upgraden of het aantal afspraken te verminderen (stuur ons gerust een e-mail als u meer tijd nodig heeft).
We zullen uw toekomstige afspraken nooit verwijderen. Als u na drie dagen nog steeds uw limiet overschrijdt, accepteert het systeem geen nieuwe afspraken meer totdat de situatie is verholpen. Alle overige functionaliteit blijft ongewijzigd. U en uw gebruikers kunnen dus nog steeds afspraken bekijken en bestaande afspraken wijzigen.
Brengt u kosten in rekening als gebruikers betalen bij een afspraak?
Als u wilt dat klanten vooraf betalen voor afspraken, kunt u gebruik maken van het geïntegreerde online betalingssysteem. U kunt kiezen uit verschillende betaalproviders, zoals PayPal of Mollie of zelfs een combinatie van meerdere aanbieders tegelijk. Ze sturen betalingen rechtstreeks naar uw bankrekening, waarvan zij de kosten voor hun service vanaf trekken. Het geld gaat niet via SuperSaaS; wij rekenen hiervoor geen kosten.
Het is ook mogelijk om het ingebouwde kredietsysteem te gebruiken, waarbij klanten vooraf krediet kopen die ze vervolgens gebruiken om afspraken te boeken.
Meer informatie is te vinden in onze documentatie.