Online systeem voor personeelsplanning
Onze gratis abonnementen zijn blijvend gratis.
Personeelsplanning gemakkelijk en stressvrij gemaakt
Pas onze service aan uw planningsbehoefte aan, bijv. beschikbaarheid van mensen en kamers combineren in één planning, wachtlijsten opstellen, prijsregels definiëren etc.
Werkt gemakkelijk samen met veel agendaprogramma’s, betalings- en SMS-providers.
Eenvoudig, op gebruik gebaseerd abonnement dat mee kan groeien met de grootte van uw bedrijf.


Ons afspraak- en reserveringssysteem is speciaal ontworpen voor personeelsplanning
Laat klanten of personeel zelf boekingen maken en, indien gewenst, ook annuleren of verzetten
Alles wat u nodig heeft voor personeelsplanning zoals het definiëren van verschillende soorten werktijden, zoals reguliere shifts, on-call-shifts of overwerkshifts
Pas de layout volledig aan en vraag specifieke informatie die u nodig hebt als onderdeel van een reservering, zoals vereiste vaardigheden, certificeringen of voorkeuren
Voeg een boekingsknop toe aan uw website, email-handtekening, Instagram en meer
Zorg dat afspraken en wijzigingen per email bevestigd worden. Herinneringen per e-mail of sms voorkomen “no shows”
Het systeem is flexibel genoeg om zich aan uw bedrijfsproces aan te passen, in plaats van andersom
Laat klanten vooraf betalen, tijdens het boeken, of stuur een factuur achteraf
Synchroniseer met uw Google of Outlook Agenda om dubbele afspraken te voorkomen
Zet klanten op een wachtlijst, stel een buffertijd in, maak herhaalafspraken, etc.
Medewerkers kunnen een aparte login krijgen en gebruikers kunnen ingedeeld worden in groepen met verschillende toegang en prijzen
Krijg inzicht in uw boekingen of exporteer ze naar een ander programma, zoals Excel
Uw gegevens zijn veilig opgeslagen en voldoen aan de AVG-wetgeving, de service is 24/7 beschikbaar
Voeg online planning eenvoudig toe aan uw website
Dit is wat onze klanten van ons vinden
Onze uitzendorganisatie had altijd afspraken op de handmatige manier gepland, via oproepen en e-mail. Wat een redder in nood is SuperSaaS geweest. In de maanden dat we het hebben gebruikt, hebben we tijd en middelen bespaard. Het schema is gemakkelijk te beheren en gemakkelijk te gebruiken. Ik raad dit product aan voor iedereen die op zoek is naar een oplossing voor afspraakplanning.
- Personeelsplanning
- Event planning
- Talent Management
- Workforce Planning
- Roosteren
- Capaciteitsplanning
- en meer…
Integreer uw agenda met uw favoriete apps en diensten
Ook zonder programmeerervaring kunt u gemakkelijk SuperSaaS integreren met uw bestaande apps en diensten
De voordelen voor uw bedrijf
Verhoogde efficiëntie
Door het boekingsproces te automatiseren wordt er tijd en geld bespaard en wordt het aantal menselijke fouten, zoals dubbele boekingen, verminderd.
Betere service
Het rechtstreeks boeken van afspraken op elk moment voorkomt een hoop communicatie over en weer. Self-service heeft doorgaans de voorkeur in de digitale wereld van vandaag.
Minder no-shows
Automatische herinneringen via e-mail of sms verminderen het aantal vergeten of gemiste afspraken aanzienlijk en zorgen ervoor dat uw bedrijf op maximale capaciteit draait.