Online plannen van bijeenkomsten en andere kerkactiviteiten
Gratis abonnementen zijn blijvend gratis.
Organiseer gemakkelijk bijeenkomsten en evenementen voor u en uw geloofsgemeenschap
Coördineer gemakkelijk evenementen, vrijwilligersdiensten en reserveringen van middelen (zoals ruimtes). Maak inschrijfformulieren en beheer deelnemerslijsten of wachtlijsten.
Synchroniseer gemakkelijk met de agenda-app op uw telefoon of die van uw vaste medewerkers. Bied betalingsmogelijkheden voor evenementen en gebruik sms of e-mail voor bevestigingen of herinneringen.
Eenvoudig, op gebruik gebaseerd abonnement dat mee kan groeien met de grootte van uw kerk en gemeenschapsactiviteiten.
De mogelijkheden van ons afspraak- en reserveringssysteem voor gebedshuizen
Laat ze zelf boeken
Laat bezoekers of deelnemers zelf afspraken maken en, indien gewenst, ook annuleren of verzetten
Past zich aan uw organisatie aan
Alles wat u nodig heeft voor religieuze activiteiten, zoals gebeurtenissen definiëren, evenementenruimtes toewijzen en meerdere evenementen tegelijkertijd beheren
Aanpasbaar uiterlijk en formulieren
Pas de layout volledig aan en vraag specifieke informatie die u nodig hebt als onderdeel van een reservering, zoals speciale vereisten of onderwerpen om te bespreken
Voeg toe aan uw website
Voeg een boekingsknop toe aan uw website, e-mailhandtekening, Instagram en meer
Automatisch bevestigen en herinneren
Zorg dat afspraken en wijzigingen per e-mail bevestigd worden. Herinneringen per e-mail of sms voorkomen “no-shows”
Alles is aan te passen
Stel aangepaste afspraakduur in, geef op welke informatie gebruikers moeten invullen, specificeer de locatie van vergaderingen, enz.
Gebruikersgroepen
Medewerkers kunnen een aparte login krijgen en gebruikers kunnen ingedeeld worden in groepen met verschillende toegang en prijzen
Rapportages en analyse
Krijg inzicht in uw boekingen of exporteer ze naar een ander programma, zoals Excel
Veiligheid & betrouwbaarheid
Uw gegevens zijn veilig opgeslagen en voldoen aan de AVG-wetgeving, de service is 24/7 beschikbaar
Waarom religieuze gemeenschappen het online boeken van evenementen en seminars omarmen
Bied 24/7 online-inschrijving voor evenementen van kerken
Vereenvoudig het proces van inschrijven voor kerkelijke evenementen, seminars of workshops met een naadloze online boekingservaring. Stel kerkgangers in staat om zich gemakkelijk in te schrijven, waardoor u meer tijd overhoudt voor het plannen van evenementen en tegelijkertijd deelname wordt geoptimaliseerd.
- Flexibele planning: bied zowel inschrijving voor een enkel evenement als boekingen voor meerdere sessies aan.
- Minder administratie: verminder de last voor kerkelijk personeel of vrijwilligers door het automatiseren van de evenementenplanning.
- Capaciteitsbeheer: beheer gemakkelijk het aantal deelnemers per evenement om overboeking te voorkomen.
- Wachtlijsten: bied automatisch plaatsen aan mensen op de wachtlijst, zodra deze beschikbaar komen, voor een hoge bezetting.
Vergroot het bereik van uw religieuze evenementen
Laat het systeem de planning afhandelen en ontdek nieuwe mogelijkheden voor de organisatie van religieuze evenementen.
- Onbeperkt: beheer de agenda voor een onbeperkt aantal religieuze evenementen zonder extra kosten (kosten zijn afhankelijk van het aantal toekomstige afspraken en niet het aantal agenda’s dat u aanmaakt).
- Virtuele bijeenkomsten: verstuur automatisch links naar online video als Zoom en Google Meet, om virtueel diensten, programma’s voor jongeren, of Bijbelstudies te faciliteren.
- Verhoog aanwezigheid: stuur automatische bevestigingen en herinneringen om vergeten afspraken te voorkomen.
- Promoties: breng andere religieuze dienstverlening onder de aandacht tijdens het boekingsproces.
Oplossingen op maat voor kerken, tempels en moskeeën
Ons systeem is over de jaren heen verbeterd op basis van uitgebreide feedback vanuit kerkelijke en andere geloofsgemeenschappen, waardoor ons systeem gegarandeerd alle mogelijkheden heeft die u zoekt.
- Formulieren: verzamel essentiële gegevens van deelnemers bij registratie zoals dieetwensen of lichamelijke beperkingen.
- Betrokkenheid achteraf: houd automatisch content met deelnemers door middel van bedankjes, enquêtes of aanvullende informatie.
- Annuleringen: stel duidelijke voorwaarden voor annuleringen door deelnemers om zo evenementen gevuld te houden.
Voeg online boeking eenvoudig toe aan uw website
Neem het niet van ons aan,
hoor het van onze klanten
- Bijbelstudiegroepen
- Koran studiegroep
- Thora studiegroep
- Gebedsbijeenkomsten
- Religieuze organisaties
- Jeugdgroepbijeenkomsten
- Retraites en spirituele kampen
- Missiereizen
- Muziek- en kooroptredens
- Vrijwilligerswerk Projecten
- Seminars en workshops
- Doopsels
- Herdenkingen
- en meer…
De ervaring van een vaste klant
Kate Dahl is een Amerikaanse carrièrecoach in Denemarken. Ze helpt mensen die op zoek zijn naar een nieuwe uitdaging. Kate maakt sinds 2020 gebruik van SuperSaaS om online afspraken in te plannen.
Lees Kate’s verhaalIntegreer uw agenda met uw favoriete apps en diensten
Ook zonder programmeerervaring kunt u gemakkelijk SuperSaaS integreren met uw bestaande apps en diensten
De voordelen voor uw gebedshuis
Verhoogde efficiëntie
Door het boekingsproces te automatiseren wordt er tijd en geld bespaard en wordt het aantal menselijke fouten, zoals dubbele boekingen, verminderd.
Betere service
Het rechtstreeks boeken van afspraken op elk moment voorkomt een hoop communicatie over en weer. Self-service heeft doorgaans de voorkeur in de digitale wereld van vandaag.
Minder no-shows
Automatische herinneringen via e-mail of sms verminderen het aantal vergeten of gemiste afspraken aanzienlijk en zorgen ervoor dat uw bedrijf op maximale capaciteit draait.
Veelgestelde vragen
De antwoorden waarvan u niet wist dat u ze nodig had
Algemene vragen
Wat onderscheidt SuperSaaS van de concurrentie?
SuperSaaS biedt meer functionaliteit dan andere systemen voor afsprakenplanning, dankzij de voortdurende verbeteringen die we de afgelopen 15 jaar hebben doorgevoerd op basis van feedback van klanten.Dit zorgt ervoor dat het meestal aansluit op uw huidige workflow, in plaats van dat u uw bedrijfsproces hoeft aan te passen aan het systeem.
Ons grote bereik betekent ook dat we onze kosten over een groot aantal klanten kunnen spreiden, wat resulteert in een betere prijs.
Moet ik mijn eigen website hebben?
SuperSaaS is naadloos te integreren in iedere site, maar als u (nog) geen website hebt kunt u ook direct de link naar een SuperSaaS agenda gebruiken. Deze kunt u dan aan uw e-mailhandtekening toevoegen, delen via WhatsApp, of op uw Facebook of Instagram-pagina zetten.Hebben jullie een mobiele app?
Wanneer u (of uw klanten) een agenda bezoekt met een mobiel apparaat, zoals een iPhone of Android, toont het systeem automatisch een versie die is geoptimaliseerd voor mobiele apparaten.
U kunt op het startscherm van een iPad of iPhone ook een icoontje naar uw agenda zetten. Zo ziet het eruit als een app, maar u hoeft niet naar de App Store te gaan om deze te downloaden. Zie mobiele apparaten voor meer informatie.
Kan ik SuperSaaS koppelen met andere agenda’s?
U kunt de beschikbaarheid van uw SuperSaaS-agenda laten afhangen van uw Google- of Outlook-agenda. SuperSaaS haalt alleen gegevens over uw beschikbaarheid op, wij downloaden geen afspraken.
Op deze manier kunt u gebruikers toestaan een afspraak te plannen in uw persoonlijke agenda, zonder dat die persoon toegang heeft tot andere gegevens in uw agenda.
Abonnementen en facturering
Is de gratis versie echt gratis?
SuperSaaS is volledig gratis te gebruiken en vereist hiervoor geen creditcardgegevens. De gratis versie heeft enkele beperkingen, waaronder een limiet van 50 afspraken en advertenties op de agendapagina.Details zijn te vinden bij onze prijzen. De gratis versie is blijvend beschikbaar voor privé- en niet-commercieel gebruik.
Kan ik overstappen naar een groter of kleiner abonnement?
U kunt op elk moment upgraden of downgraden, toekomstige betalingen worden automatisch aangepast. Als u het systeem een tijdje niet nodig heeft, kunt u zelfs terugschakelen naar de gratis versie en later een nieuw abonnement opstarten. Seizoensgebonden bedrijven hoeven zich dus alleen te abonneren tijdens het hoogseizoen.Wat gebeurt er als ik mijn boekingslimiet overschrijd?
Als u het maximale aantal toegestane afspraken bij uw abonnement overschrijdt, zal het systeem u hiervan per e-mail op de hoogte stellen. U heeft dan drie dagen de tijd om het account te upgraden of het aantal afspraken te verminderen (stuur ons gerust een e-mail als u meer tijd nodig heeft).
We zullen uw toekomstige afspraken nooit verwijderen. Als u na drie dagen nog steeds uw limiet overschrijdt, accepteert het systeem geen nieuwe afspraken meer totdat de situatie is verholpen. Alle overige functionaliteit blijft ongewijzigd. U en uw gebruikers kunnen dus nog steeds afspraken bekijken en bestaande afspraken wijzigen.
Brengt u kosten in rekening als gebruikers betalen bij een afspraak?
Als u wilt dat klanten vooraf betalen voor afspraken, kunt u gebruik maken van het geïntegreerde online betalingssysteem. U kunt kiezen uit verschillende betaalproviders, zoals PayPal of Mollie of zelfs een combinatie van meerdere aanbieders tegelijk. Ze sturen betalingen rechtstreeks naar uw bankrekening, waarvan zij de kosten voor hun service vanaf trekken. Het geld gaat niet via SuperSaaS; wij rekenen hiervoor geen kosten.
Het is ook mogelijk om het ingebouwde kredietsysteem te gebruiken, waarbij klanten vooraf krediet kopen die ze vervolgens gebruiken om afspraken te boeken.
Meer informatie is te vinden in onze documentatie.