Werken met SuperSaaS

Vorige week ontving u van ons een welkomst e-mail met een aantal tips over uw systeeminstellingen. Deze week ontvangt u nog wat aanvullende informatie over het praktische gebruik van SuperSaaS.

Integratie in uw site

Hoe verwijst u de eindgebruiker straks naar uw agenda? U kunt een link per e-mail sturen, de agenda in een venster op uw eigen site zetten (een zogenaamde “iframe”) en/of verwijzen naar de agenda door middel van een “Reserveer nu” knop. De link van uw agenda vindt u via “Configureren”, tabblad “Overzicht”. Als u ingelogd bent in het systeem, genereert de handleiding automatisch de juiste HTML code voor de knop of de iframe. Die kunt u dan kopiëren naar uw eigen site. U kunt de agenda ook toevoegen aan uw Facebook pagina, of delen via Twitter. Meer informatie. Website integratie

Namens gebruikers handelen

Namens gebruikers handelen Stel dat een geregistreerde gebruiker bijvoorbeeld telefonisch aan u vraagt om een afspraak in de agenda te zetten. In zo’n geval moet u als het ware de identiteit van de betreffende gebruiker aannemen. Doe dit via “Gebruikerbeheer” en klik op de blauwe pijl naast de naam van de gebruiker. Op deze manier ontvangt de gebruiker altijd een bevestiging van de reservering als u dit in heeft gesteld en wordt er krediet afgeschreven als u werkt met het kredietsysteem. Werkt u niet met geregistreerde gebruikers en wilt u wel graag met e-mail bevestigingen werken? Zorg dan dat de optie “Gebruik e-mail adres als loginnaam” op de “Toegangsbeheer” pagina uitgevinkt is, zodat gebruikers hun e-mail adres in kunnen vullen voor een bevestiging. Meer informatie.

Meerdere agenda’s gebruiken

In uw gratis SuperSaaS account kunt u zoveel agenda’s aanmaken als u wilt. Wellicht kunt u ons systeem ook voor andere toepassingen gebruiken. Denk bijvoorbeeld aan inschrijvingen voor cursussen of ouderavonden en het reserveren van vergaderzalen. Via de optie “Nieuwe agenda” aan de rechterkant van uw dashboard maakt u in een handomdraai een nieuwe agenda aan. Dashboard

Upgraden naar een betaald pakket

Upgraden Pas als u helemaal tevreden bent met alle instellingen en alles naar behoren werkt, hoeft u te upgraden naar een betaald pakket. Alle instellingen en gemaakte afspraken blijven behouden. Er verschijnen geen reclameboodschappen meer en u bent u niet langer gebonden aan de limiet van 50 afspraken. Lees de handleiding met tips over het optimale gebruik van SuperSaaS voor commerciële doeleinden.

SuperSaaS biedt natuurlijk nog veel meer mogelijkheden. Op onze documentatiepagina vindt u een aantal tips & tricks over o.a. het toestaan van herhalende reserveringen, het aanmaken van uw eigen drop down menu’s, het werken met een supervisor veld dat alleen zichtbaar is voor de beheerder en superusers en uitleg over speciale opties die u kunt activeren door toevoegingen aan de link naar uw agenda.

Dit is de laatste e-mail met tips. U ontvangt nog wel één keer per jaar een update via onze nieuwsbrief.

Veel plezier van het systeem!

Met vriendelijke groet,
namens het SuperSaaS team,

Kirsty Stephens
Manager Marketing & Customer Service

SuperSaaSman

Facebook   Twitter   Google+  

Bent u enthousiast over SuperSaaS?
Volg ons dan via sociale media om op de
hoogte te blijven van nieuwe ontwikkelingen!