SuperSaaS Tour

  • Online reserveren is geen
    overbodige luxe

    • Volgens het CBS biedt meer dan een kwart van de bedrijven in Nederland al de mogelijkheid om online te bestellen of reserveren
    • Ook de frequentie waarmee Nederlanders online winkelen stijgt; 57% van alle internet gebruikers bestelt regelmatig goederen of diensten via internet
    • Veel klanten geven aan dat SuperSaaS bijdraagt aan het stijgen van de omzet en het vergroten van het bereik
    • Kortom, uw klanten verwachten dat ze u 24/7 kunnen bereiken en door hierin te voorzien kunt u zelf een aanzienlijke tijdwinst behalen
    • Online reserveren groeit in populariteit
    • Nederlanders winkelen steeds meer online
    • SuperSaaS draagt bij aan de omzet
    • Klanten verwachten 24/7 bereikbaarheid
  • De flexibiliteit van het systeem maakt het geschikt voor vele toepassingen

    • De toepassingen van SuperSaaS lopen uiteen van grote landelijke vaccinatie projecten tot kleinschalig gebruik zoals het reserveren van een gemeenschappelijke auto
    • Ons klantenportfolio varieert van overheidsinstanties tot multinationals, ziekenhuizen en kleine zelfstandigen
    • Veel klanten gebruiken het systeem naast het maken van online afspraken ook nog voor andere toepassingen, zoals het intern reserveren van vergaderkamers. Binnen een account kunt u zoveel agenda’s aanmaken als u zelf wilt
    • De flexibele opzet van het systeem heeft het mogelijk gemaakt om het systeem wereldwijd aan te bieden. SuperSaaS heeft klanten in bijna 200 verschillende landen en is beschikbaar in 29 talen
    • Geschikt voor vele toepassingen
    • Geschikt voor elk type bedrijf
    • Onbeperkt aantal agenda’s
    • Wereldwijd bereik
  • Drie verschillende soorten agenda’s maken het systeem toepasbaar voor vrijwel elk bedrijf

    • De resource agenda wordt gebruikt voor 1-op-1 afspraken met bijvoorbeeld een therapeut. De gebruiker ziet direct de beschikbare tijden op de agenda
    • De capaciteitsagenda is geschikt om meerdere gebruikers op hetzelfde moment een reservering te laten maken, zoals bij het inschrijven voor een fitnessles of evenement. Bij een capaciteitsagenda maakt u zelf openingen aan waarop men zich in kan schrijven
    • Met een service agenda selecteert de gebruiker eerst een van uw diensten, waarna de gebruiker de beschikbare tijden ziet. Een service agenda kan aan meerdere resource agenda’s worden gekoppeld
    • 1 op 1 afspraken
    • Lessen en inschrijvingen
    • Service agenda
  • Ons self-service model zorgt er voor dat we het systeem zo goedkoop mogelijk kunnen aanbieden

    • De starthulp helpt u op weg met het instellen van uw systeem
    • Onze documentatie pagina helpt u verder op weg met achtergrond informatie over de verschillende systeem instellingen
    • Uiteraard kunt u altijd rekenen op prompte online support als u die nodig heeft; ook in de avonduren en in het weekend
    • Starthulp
    • Documentatie
    • Online support
  • Een breed scala aan features maakt dat het systeem is aan te passen aan uw bedrijfsproces en huisstijl

    • Automatische bevestigingen en herinneringen voorkomen verwarring over gemaakte afspraken
    • Met geïntegreerde betalingsopties hoeft u zich geen zorgen meer te maken over de betaling ter plaatse
    • Zodra u het systeem heeft ingesteld, kunt u het in enkele minuten in uw eigen website integreren
    • Automatische wachtlijsten zorgen voor een optimaal gebruik van uw capaciteit
    • Automatische bevestigingen
    • Geïntegreerde betalingsopties
    • Eenvoudige website integratie
    • Automatische wachtlijsten
  • Dia 1
    Klanten willen
    online reserveren
  • Dia 2
    Vele soorten
    toepassingen
  • Dia 3
    3 soorten
    agenda’s
  • Dia 4
    Goedkoop door
    self-service model
  • Dia 5
    Breed scala
    aan features

Probeer het systeem vooral eens uit met de gratis versie.

Account aanmaken