Afspraak gemaakt door iemand anders | |
Afspraak gemaakt door u |
Om te bladeren in de agenda kunt u klikken op de pijltjes in het kalenderhoofd. U kunt alles in één overzicht laten zien door “Allemaal” te kiezen, met de andere opties bekijkt u ze apart. De agenda is op verschillende manieren te bekijken, bijvoorbeeld per maand of per dag, door op de corresponderende tabjes te klikken. Een lijst met alle beschikbare plekken in de agenda krijgt u door op de tab “Vrij” te klikken.
Nieuwe afspraken kunt u maken door op een beschikbare plek in agenda te klikken. Door op bestaande afspraken te klikken ziet u meer details en kunt u wijzigingen aanbrengen. In de tabel hieronder vindt u wie afspraken mag aanmaken en wijzigen. De beheerder bepaalt welke informatie ingevoerd moet worden en wie er wijzigingen mag maken. Als een venster in de weg zit of niet goed zichtbaar is, kunt u het verschuiven door aan de bovenkant te slepen.
Wie kan een login aanmaken? | Alleen gebruikers die van tevoren zijn aangemaakt door de beheerder kunnen inloggen. |
Wie kan de agenda zien? | Iedereen die het webadres weet kan het inzien |
Wie kan afspraken toevoegen? | Iedereen die de agenda kan inzien kan iets toevoegen |
Wie kan afspraken wijzigen? | Wijzigingen kunnen alleen gemaakt worden door de beheerder of door superusers |