U kunt hier uw reparatie bij ons aanmelden, na het formulier ingevuld te hebben kunt u het toestel opsturen naar het volgende adres onder vermelding van uw naam:
LARSA Telecom Hessenbergweg 8-10 1101BT Amsterdam ZO
Let wel op dat u het toestel aangetekend moet sturen. De reparaties worden direct ingepland wanneer het toestel bij ons binnen is. Hierdoor heeft u uw toestel binnen een korte termijn weer terug. Nadat de reparatie is uitgevoerd, ontvangt u van ons een e-mail met de kosten (zie lijst tarieven of neem contact met ons op indien de reparatie niet in de lijst staat) en een iDeal link waarmee de betaling kan worden gedaan. Uw toestel zal verzonden worden nadat de betaling is ontvangen.
Heeft u vragen of opmerkingen? Bel +31 (0) 20 7600 445 of mail info@larsa-telecom.nl *****
Toestel informatie*Geef zo nauwkeurig mogelijk wat het defect of klacht is met het product en wat er gerepareerd moet worden.
Reparatie kosten
|